A COVID-19 járvány miatt a felvételi interjú az összes pozíciónkra vonatkozóan online történik. A jelentkezés során az önéletrajzukkal együtt kérjük adják meg Skype, illetve Facebook Messenger elérhetőségüket is.

2019 augusztus 2.

Arculatváltás

Fennállásunk 70. évi jubileumának alkalmával frissítettük arculatunkat. Az imázsváltás a cégünk hagyományainak, valamint előkelő iparági pozíciónknak is megfelelő változásokban mutatkozik meg. Az átalakulás eredménye egy letisztult design, ami mellőz mindenféle szükségtelen grafikai elemet és felesleges kreatív megoldást. A megújult arculat modern és lendületes, illeszkedik a vállalat jövőbeni törekvéseihez.

 

A vállalat fő értékei – minőség innováció, tapasztalat - a kezdetektől inspirálnak minket. Számunkra nagyon fontosak a tradíciók, azonban tisztában vagyunk azzal, hogy világszinten meghatározó gyártóként lépést kell tartani a trendekkel, ezért döntöttünk a közel 15 éves vizuális megjelenésünk megújításáról.  Célunk nem totális átalakulás volt, hanem egy olyan arculat kialakítása, mely piaci pozíciónknak és a kor elvárásainak megfelel, azonban régi partnereink számára is ismerősen hat.

 

Az új design valóban nem szakad el a gyökerektől, hiszen a kék és zöld színeket megtartottuk, csupán frissítettük őket, így a megjelenés a korábbinál üdébbnek hat. A levélpapírra és névjegykártyákra új betűtípus került, az egyedi termék minta katalógusban pedig nem csupán megnézhetjük, hanem meg is érinthetjük a KAPOSPLAST széles kínálatát.

 

A változás azonban itt nem ért véget. Még ebben az évben megújul a weboldal és 2020. első félévéig a vállalati járművek megjelenése és sok egyéb arculathordozó is átalakul. Így a vállalatunk domináns iparági pozíciója átfogó marketingkommunikációs támogatással erősödik tovább.

Vissza